The Stables
The Stables
The Stables
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [Idee] Wedstrijden

Ga naar beneden 
+2
Sara
Ayla
6 plaatsers
AuteurBericht
Ayla

Ayla


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 19-05-10

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner: interesse?
Geld:
[Idee] Wedstrijden Left_bar_bleue200/200[Idee] Wedstrijden Empty_bar_bleue  (200/200)

[Idee] Wedstrijden Empty
BerichtOnderwerp: [Idee] Wedstrijden   [Idee] Wedstrijden Emptydo mei 20, 2010 5:46 pm

Zoals de titel hierboven al zegt: zou het niet leuk zijn moesten er ook wedstrijden komen.
Deze wedstrijden kunnen verdeelt worden in verschillende delen:

Springwedstrijd paarden
- Beginners
- Half - gevorderde
- Gevorderde

Springwedstrijd pony's
- Beginners
- Half- gevorderden
- Gevorderden

Dessuurwedstrijd paarden
- Beginners
- Half- gevorderden
- Gevorderden

Dessuurwedstrijd pony's
- Beginners
- Half- gevorderden
- Gevorderden

Crosscountry paarden
- Beginners
- Half- gevorderden
- Gevorderden

Crosscountry pony's
- Beginners
- Half- gevorderden
- Gevorderden

Racewedstrijd paarden
- Beginners
- Half- gevorderden
- Gevorderden

Racewedstrijd pony's
- Beginners
- Half- gevorderden
- Gevorderden

Bij deze wedstrijden kun je je met je eigen paard of met een manegepaard meedoen. Als je met een manegepaard wint moet je het geld dat je verdient in twee delen. Met een eigen paard mag je alles houden.
Als je een wedstrijd meedoet kun je winnen door goed te posten. Ook kijken ze naar wat voor paard je hebt, of je wel real speelt, hoe duur je paard was en hoeveel wedstrijden je al hebt meegedaan.
De prijzen die je verdient hangen af van welke wedstrijd je meedoet en in welke rang (Beginners, half- gevorderde en Gevorderde) Wie kiest er of je wint: de admin met nog een paar andere. (normaal moderators maar omdat die er nog niet zijn, gewoon de andere leden)

Dit was een klein voorbeeldje van hoe het er ongeveer kan. Nog enkele opmerking: De wedstrijden spelen zich niet gelijk af. Ongeveer een per week? Max. tien deelnemers tegelijk om verwarring te voorkomen.

Nu vraag ik of jullie dit een goed idee vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara

Sara


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 18-05-10
Woonplaats : België

Character sheet
Leeftijd: 16
Partner: Euhm... Can I say this is love? I don't now him so good. He's just a nice boy I think.
Geld:
[Idee] Wedstrijden Left_bar_bleue200/400[Idee] Wedstrijden Empty_bar_bleue  (200/400)

[Idee] Wedstrijden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Wedstrijden   [Idee] Wedstrijden Emptydo mei 20, 2010 6:02 pm

Ik vind het goed en dan kunnen ze meschien een extra plek daarvoor openen die enkel open is als er wedstrijden zijn. Zo kun je vermijden dat er daar onnodig gepost gaat worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose

Rose


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 17-05-10

Character sheet
Leeftijd: 17 ½
Partner: .
Geld:
[Idee] Wedstrijden Left_bar_bleue275/275[Idee] Wedstrijden Empty_bar_bleue  (275/275)

[Idee] Wedstrijden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Wedstrijden   [Idee] Wedstrijden Emptydo mei 20, 2010 6:07 pm

Op zich geen slecht idee maar hoe wil je dat dan gaan doen op een manege.. Wil je dat ook dat er met winstpunten wordt gereden of zonder winstpunten maar gewoon in de zin van je hebt dat niveau dus rijd je daar ook? Verder buiten die vragen lijkt het mij een erg leuk idee om te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 20-05-10

Character sheet
Leeftijd: 5 jaar
Partner: Jakkiebakkie
Geld:
[Idee] Wedstrijden Left_bar_bleue200/200[Idee] Wedstrijden Empty_bar_bleue  (200/200)

[Idee] Wedstrijden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Wedstrijden   [Idee] Wedstrijden Emptydo mei 20, 2010 6:20 pm

Rose schreef:
Op zich geen slecht idee maar hoe wil je dat dan gaan doen op een manege.. Wil je dat ook dat er met winstpunten wordt gereden of zonder winstpunten maar gewoon in de zin van je hebt dat niveau dus rijd je daar ook? Verder buiten die vragen lijkt het mij een erg leuk idee om te doen.

Je hebt dat niveau dus je rijd dat ook. Anders wordt het volgens mij iets te ingewikkeld. Very Happy

Sara schreef:
Ik vind het goed en dan kunnen ze meschien een extra plek daarvoor openen die enkel open is als er wedstrijden zijn. Zo kun je vermijden dat er daar onnodig gepost gaat worden.

Lijkt me een goed idee. Surprised
Hopelijk stemt de admin er mee toe.

Misschien nog een klein aanpassing: iemand anders die samen met de admin de wedstrijden regelt. Dit om de inactiviteit van de wedstrijden te voorkomen Wink
Misschien dat ook andere leden wedstrijden kunnen aanvragen, in dat topic over wedstrijden. Smile

(Ik ben Ayla ook ^^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraia
Admin
Soraia


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 16-05-10

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Partner: I don't need it now
Geld:
[Idee] Wedstrijden Left_bar_bleue200/200[Idee] Wedstrijden Empty_bar_bleue  (200/200)

[Idee] Wedstrijden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Wedstrijden   [Idee] Wedstrijden Emptydo mei 20, 2010 7:43 pm

Ik had er zelf ook over nagedacht maar: nee

Het is veel te ingewikkeld en op de manege word alleen gesprongen
Cross country en die andere zooi word er niet gedaan.
Ik vind het dan ook erg stom om te zeggen wie er dan wint

Het is dus: nee Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thestables.actieforum.com
Ayla

Ayla


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 19-05-10

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner: interesse?
Geld:
[Idee] Wedstrijden Left_bar_bleue200/200[Idee] Wedstrijden Empty_bar_bleue  (200/200)

[Idee] Wedstrijden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Wedstrijden   [Idee] Wedstrijden Emptydo mei 20, 2010 8:01 pm

Soraia schreef:
Ik had er zelf ook over nagedacht maar: nee

Het is veel te ingewikkeld en op de manege word alleen gesprongen
Cross country en die andere zooi word er niet gedaan.
Ik vind het dan ook erg stom om te zeggen wie er dan wint

Het is dus: nee Wink

Dit is nu het teken van macht... -.-
je luistert niet naar andere en als het bij jou nee is blijft het nee...
Of het nu stom is of niet dat iemand wint wat maakt dat uit?
Het gaat erom dat je zo ook wat geld kunt verdienen en niet alleen door enkel klusjes uit te voeren. Wink Ik wil eerst nog meningen van andere horen over dit voor er een slotje op mag omdat ik het momenteel nogal sneu vind...

Crosscountry hoeft er niet bij, dressuur en springen kan toch wel? Als je het zelf te ingewikkeld vind ervoor te zorgen zorg dan voor een moderator die alles wat bij elkaar houd om verwarring te voorkomen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila
Admin
Laila


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 19-05-10

Character sheet
Leeftijd: 13 jaar
Partner: I like him..
Geld:
[Idee] Wedstrijden Left_bar_bleue200/200[Idee] Wedstrijden Empty_bar_bleue  (200/200)

[Idee] Wedstrijden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Wedstrijden   [Idee] Wedstrijden Emptydo mei 20, 2010 8:03 pm

Ik heb er al heel erg lang over nagedacht
Ik wil er geen gezeur van horen want nee is nee.
Sorry maar als je klusjes heel goed uitvoert dan is dat leuk en gaat het snel
Je moet niet meteen een paard kopen omdat dat leuker is
Er zijn er meerderen die het heel erg lastig vinden en dat ze het nu al soms niet snappen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla

Ayla


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 19-05-10

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner: interesse?
Geld:
[Idee] Wedstrijden Left_bar_bleue200/200[Idee] Wedstrijden Empty_bar_bleue  (200/200)

[Idee] Wedstrijden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Wedstrijden   [Idee] Wedstrijden Emptydo mei 20, 2010 8:13 pm

Nee is nee, oke ik heb het begrepen. Het gezaag hierover houd nu op, toch wil ik nog enkele argumenten horen waarom niet?
Jou posts bevatten weinig argumenten en meer meningen Wink

Laila schreef:
Er zijn er meerderen die het heel erg lastig vinden en dat ze het nu al soms niet snappen
Misschien snap jij hen ook niet. Niet alles wat jij zegt moet meteen waar zijn. =D Als andere het lastig vinden geld te verdienen zoek dan naar een oplossing. Zo maak je iedereen tevreden en komen er veel meer leden.
Ik vind je site erg mooi en leuk gemaakt alleen jammer dat er niet zo snel naar oplossingen worden gezocht. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila
Admin
Laila


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 19-05-10

Character sheet
Leeftijd: 13 jaar
Partner: I like him..
Geld:
[Idee] Wedstrijden Left_bar_bleue200/200[Idee] Wedstrijden Empty_bar_bleue  (200/200)

[Idee] Wedstrijden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Wedstrijden   [Idee] Wedstrijden Emptydo mei 20, 2010 8:15 pm

Ik ken mensen die het helemaal niet leuk vinden.
En ik weet wel waarom iedereen dat geld wilt.

Iedereen denkt aan een eigen paard en daarom wil ik het rustig doen met dat geld.
Zo gaat het in RL nou ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla

Ayla


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 19-05-10

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner: interesse?
Geld:
[Idee] Wedstrijden Left_bar_bleue200/200[Idee] Wedstrijden Empty_bar_bleue  (200/200)

[Idee] Wedstrijden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Wedstrijden   [Idee] Wedstrijden Emptydo mei 20, 2010 8:40 pm

Laila schreef:
Ik ken mensen die het helemaal niet leuk vinden.
En ik weet wel waarom iedereen dat geld wilt.

Iedereen denkt aan een eigen paard en daarom wil ik het rustig doen met dat geld.
Zo gaat het in RL nou ook.

Heb je daarjuist al gestuurd en heb ik op geandwoord. Opgelost dus ^^
bercihten hierboven mogen verwijderd worden Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Idee] Wedstrijden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Wedstrijden   [Idee] Wedstrijden Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Idee] Wedstrijden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [IDEE] groepjes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Stables :: Het Informatiekantoor :: De Vergaderingsruimte-
Ga naar: