The Stables
The Stables
The Stables
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [verhaallijn] StrafTherapie

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Robin

Robin


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 19-05-10

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: No One Can Come Even Close To My Heart
Geld:
[verhaallijn] StrafTherapie Left_bar_bleue200/200[verhaallijn] StrafTherapie Empty_bar_bleue  (200/200)

[verhaallijn] StrafTherapie Empty
BerichtOnderwerp: [verhaallijn] StrafTherapie   [verhaallijn] StrafTherapie Emptydo mei 20, 2010 7:06 pm

Hallo,

Ik ben Ines en speel het personage 'Robin'.

Even een stukje geschiedenis

Hij is een jongen die in het verleden heel wat misdaden beging; hij zat aan de drugs en stal, vocht en leefde in een bende. Door de drugs heeft hij zijn broer van een gebouw geduwd, hij was op slag dood. Hierdoor viel hij door de mand en werd hij eerst gearresteerd en in een voorlopige cel gehouden, toen aan het licht kwam dat hij vroeger door zijn vader en oudere broer misbruikt werd. Op dat moment beseften de mensen dat hij eerder thuishoorde in een psychiatrische instelling. Maar Robin zelf was niet van plan zich zwak op te stellen en ging regelrecht tegen alles in. Hij ontsnapte tot 3 keer toe en toen begonnen mensen het anders aan te pakken. Een therapie met paarden, om rust te vinden in zijn agressie.

Het verhaal

Robin wordt naar de manege gebracht en krijgt een armband die hij er niet af kan krijgen, zoiets als een enkelband. Zo weten ze waar hij is, op elk moment, op elke plaats. Natuurlijk vinden sommigen dit raar, maar zij zeggen er niets van. Robin is vrij gesloten en kan agressief uit de hoek komen. Maar wie, (o wie xD ) kan Robin helpen? Hem opener te krijgen?
Robin moet ook lessen met paarden en op paarden krijgen, werken op de manege en slapen vlakbij de manege. Hij haat het.
Zal hij ooit van paarden gaan houden én zich kunnen binden aan iemand?

Nodig

Personen die deel willen uitmaken van zijn verhaal.


Laatst aangepast door Robin op za mei 22, 2010 3:38 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara

Sara


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 18-05-10
Woonplaats : België

Character sheet
Leeftijd: 16
Partner: Euhm... Can I say this is love? I don't now him so good. He's just a nice boy I think.
Geld:
[verhaallijn] StrafTherapie Left_bar_bleue200/400[verhaallijn] StrafTherapie Empty_bar_bleue  (200/400)

[verhaallijn] StrafTherapie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [verhaallijn] StrafTherapie   [verhaallijn] StrafTherapie Emptydo mei 20, 2010 8:47 pm

Sara wil hem wel helpen met de paarden XD
Star is daar eigenlijk perfect voor. (In mijn fantasie dan XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose

Rose


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 17-05-10

Character sheet
Leeftijd: 17 ½
Partner: .
Geld:
[verhaallijn] StrafTherapie Left_bar_bleue275/275[verhaallijn] StrafTherapie Empty_bar_bleue  (275/275)

[verhaallijn] StrafTherapie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [verhaallijn] StrafTherapie   [verhaallijn] StrafTherapie Emptydo mei 20, 2010 8:59 pm

Ik wil ook wel helpen, je mag zelf wel iets bedenken want ik kan me niet echt inleven in wat je (nog) bent aan het zoeken eerlijk gezegd Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla

Ayla


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 19-05-10

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner: interesse?
Geld:
[verhaallijn] StrafTherapie Left_bar_bleue200/200[verhaallijn] StrafTherapie Empty_bar_bleue  (200/200)

[verhaallijn] StrafTherapie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [verhaallijn] StrafTherapie   [verhaallijn] StrafTherapie Emptydo mei 20, 2010 9:14 pm

Ik wil anders ook wel helpen, kan ik ook nog wat nuttig doen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin

Robin


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 19-05-10

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: No One Can Come Even Close To My Heart
Geld:
[verhaallijn] StrafTherapie Left_bar_bleue200/200[verhaallijn] StrafTherapie Empty_bar_bleue  (200/200)

[verhaallijn] StrafTherapie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [verhaallijn] StrafTherapie   [verhaallijn] StrafTherapie Emptyvr mei 21, 2010 7:44 pm

> Jullie mogen allen een berichtje sturen om af te spreken waar je ergens zou reageren!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla

Ayla


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 19-05-10

Character sheet
Leeftijd: 20
Partner: interesse?
Geld:
[verhaallijn] StrafTherapie Left_bar_bleue200/200[verhaallijn] StrafTherapie Empty_bar_bleue  (200/200)

[verhaallijn] StrafTherapie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [verhaallijn] StrafTherapie   [verhaallijn] StrafTherapie Emptyza mei 22, 2010 2:56 pm

Hmmmm, sorry, maar ik stop op deze site dus mij mag je er alvast uitzetten. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 17-05-10

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Partner: nog niet
Geld:
[verhaallijn] StrafTherapie Left_bar_bleue200/200[verhaallijn] StrafTherapie Empty_bar_bleue  (200/200)

[verhaallijn] StrafTherapie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [verhaallijn] StrafTherapie   [verhaallijn] StrafTherapie Emptyza mei 22, 2010 3:10 pm

Ayla schreef:
Hmmmm, sorry, maar ik stop op deze site dus mij mag je er alvast uitzetten. Wink

Voor mij geld hetzelfde ik zie geen toekomst in deze site,,,
Sorry dat ik er uit ga dus, maar echt geen zin meer..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[verhaallijn] StrafTherapie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [verhaallijn] StrafTherapie   [verhaallijn] StrafTherapie Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[verhaallijn] StrafTherapie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Verhaallijn] Fear for horses
» [Verhaallijn] Fleurs eerste wedstrijd!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Stables :: Het Informatiekantoor :: Het Babbeltijdje-
Ga naar: