The Stables
The Stables
The Stables
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 oefenen op rengalop. (klusje.)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sara

Sara


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 18-05-10
Woonplaats : België

Character sheet
Leeftijd: 16
Partner: Euhm... Can I say this is love? I don't now him so good. He's just a nice boy I think.
Geld:
oefenen op rengalop. (klusje.) Left_bar_bleue200/400oefenen op rengalop. (klusje.) Empty_bar_bleue  (200/400)

oefenen op rengalop. (klusje.) Empty
BerichtOnderwerp: oefenen op rengalop. (klusje.)   oefenen op rengalop. (klusje.) Emptyma mei 31, 2010 4:49 pm

Sara wandelde door de stalgebouwen opweg naar het prikbord. Ze zocht haar naam in de lijst en keek naar maandag. Ze had in het weekend niet moeten helpen. Ze zag dat ze met Cazana rengalop moest gaan oefenen. En waar kon je dat beter doen dan op een groot open veld? Sara haalde het renzadel van cazana en haar hoofdstel. Ze zadelde de merrie op en wou net vertrekken. De baas hield haar tegen. 'Je beugels moeten korter. Dit is een race merrie en die is gewend met extra korte beugels te rijden.' Zei hij. Hij deed haar beugels juist. Het voelde wat onwenig maar het zou wel lukken. Opweg naar de akkers hield sara cazana wat in. De merrie had zin om te racen. Toen ze op de akkers waren liet sara haar helemaal gaan. Ze gingen echt erg snel! Toen ze terug waren waren beiden erg moe. Tevreden plaatste Sara de merrie terug. Ze ruimde alles op. 'Morgen is er iets belangrijks te doen. De veulens moeten worden geshowt. Ik wil dat je helpt' Zei ze de baas. "Euhm waar moet ik dan wachten?" Vroeg sara een beetje verlegen. 'Gewoon bij de stallen hoor.' Zei hij. "Oké dan ben ik er morgen. Daag!" Zei sara blij. Ze reed daarna met haar scooter weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
oefenen op rengalop. (klusje.)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Klusje: Gini verzorgen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Stables :: Het Natuurgebied :: De Akkers-
Ga naar: